Συχνές Ερωτήσεις

Συμμετοχή στο Καρναβάλι των Μεγάλων

Κάνετε εγγραφή στο σύστημα online αιτήσεων συμμετοχής πληρωμάτων στις εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού.

Μετά την εγγραφή σας αποκτάτε πρόσβαση στο σύστημα αιτήσεων.

Οι ήδη εγγεγραμμένοι χρήστες και τα ήδη εγγεγραμμένα πληρώματα, δεν χρειάζεται να κάνουν εκ νέου εγγραφή. Εάν δεν θυμάστε τον κωδικό σας, μπορείτε να κάνετε ανάκτηση κωδικού.

H κατάθεση αιτήσεων συμμετοχής των Πληρωμάτων θα διαρκέσει μέχρι και την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2026. Για περισσότερα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικών αιτήσεων, πατήστε εδώ.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αιτήσεις παρακαλώ επικοινωνήστε με το Καρναβαλικό γραφείο στο email: info@carnivalpatras.gr

  • Να καταθέσουν εμπρόθεσμα  τη συμμετοχή τους
  • Οι εκπρόσωποι από κοινού ή ο καθένας ξεχωριστά, να εκπροσωπούν το Πλήρωμα του έναντι του φορέα διοργάνωσης και όλων των λοιπών φορέων. Κάθε Εκπρόσωπος μεταβιβάζει την ιδιότητά του, μόνο με γραπτή δήλωσή και των δύο εκπροσώπων και μετά από έγκριση της Κοινωφελούς Επιχείρησης – Καρναβάλι Πάτρας.
  • Σε περίπτωση διαφωνίας μεταξύ των δυο Εκπροσώπων του Πληρώματος , προ της λήξεως των εκδηλώσεων, για τα διακριτικά του (ονομασία -αριθμός κ.λ.π) πραγματοποιείται κλήρωση  και ο αποχωρών υποχρεούται να πάρει νέο αριθμό και προαιρετικά νέα  ονομασία. Προ της κληρώσεως, και οι δύο Εκπρόσωποι οφείλουν να ορίσουν τους νέους συνεκπροσώπους τους που θα συνυπογράψουν τις απαιτούμενες αιτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις.
  • Σε περίπτωση που κάποιο πλήρωμα συμμετέχει ως νομικό πρόσωπο, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, δεν απαιτούνται τα παραπάνω. Αρκεί η υπογραφή του νόμιμου εκπροσώπου του Νομικού Προσώπου, η γνωστοποίηση των μελών της διοίκησής του και αντίγραφο πρακτικού της εκλογής του.
  • Ο ιστορικός αριθμός κατοχυρώνεται κατόπιν αίτησης στο Καρναβαλικό Γραφείο. Προτεραιότητα στη διαδικασία κατοχύρωσης έχουν οι εκπρόσωποι των Πληρωμάτων που είχαν το αριθμό στο Καρναβάλι του 2002 ή προγενέστερα.

 Η αποδοχή του κανονισμού αποτελεί απαραίτητο όρο για την συμμετοχή των Πληρωμάτων στις εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού

Οποιαδήποτε παραποίηση προσωπικών στοιχείων και ψεύτικη εγγραφή διαπιστωθεί εκτός από τις νομικές θα προκαλέσει και κυρώσεις συμμετοχής στον θεσμό για τα μέλη της  ΔΕΚΑΔΑΣ.

Ο κανονισμός μπορεί να τροποποιηθεί με απόφαση της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Πατρέων – Καρναβάλι Πάτρας.

 ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ

ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΤΙ:

  1. Θα τηρήσουν τον παρόντα κανονισμό και τους νόμους του κράτους.
  2. Θα συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού πλήρως και ομοιόμορφα  ενδεδυμένα.
  3. Δεν θα χρησιμοποιηθούν οι ίδιες στολές με αυτές που θα χρησιμοποιηθούν στο Καρναβάλι των Μικρών.
  4. Θα τηρήσουν το πλαίσιο συμμετοχής στην Έκθεση Στολών Πληρωμάτων και στον Κρυμμένο Θησαυρό (άρθρο ΣΤ)
  5. Θα τηρήσουν το πλαίσιο συμμετοχής στις παρελάσεις:

Τα μέλη τους δεν θα υπερβούν τα 300 άτομα

  • Χρησιμοποιούν μόνο την «πύλη» εισόδου που θα τους έχει υποδειχθεί με συνέπεια στην ώρα προσέλευσης.
  • Τηρούν την σειρά παρέλασης που θα τους υποδειχθεί και θα ακολουθούν τις οδηγίες των υπευθύνων ροής παρέλασης.
  • Δεν προκαλούν προβλήματα στη ροή της παρέλασης με συνεχόμενες στάσεις, αργό ρυθμό  και μεγάλες αποστάσεις μεταξύ τους. 
  • Δεν επιτρέπουν, κατά τη διάρκεια της παρέλασης, να εισχωρούν στα μέλη τους άτομα μη μεταμφιεσμένα ή μερικώς μεταμφιεσμένα ή από άλλα πληρώματα.
  • Δεν επιτρέπουν την χρήση ζώων στις παρελάσεις.
  • Δεν χρησιμοποιούν δική τους μουσική στις παρελάσεις.
  • Δεν θα επιχειρήσουν να παρελάσουν με άρμα το οποίο δεν έχει εγκρίνει η αρμόδια επιτροπή.
  • Δεν θα επιτρέπουν την  χρήση καπνογόνων και οινοπνευματωδών ποτών στο πλήρωμα τους.
  • Δεν θα επιτρέψουν φαινόμενα απρεπούς συμπεριφοράς στους συντελεστές της διοργάνωσης (υπεύθυνους ροής, επιτροπές, εθελοντές, παρουσιαστές, δημοσιογράφους, φωτογράφους κλπ)
  • Αν αποφασίσουν να μην συμμετάσχουν  στις παρελάσεις θα πρέπει μία εβδομάδα νωρίτερα να δηλώσουν στο Καρναβαλικό Γραφείο την ματαίωση της συμμετοχής τους.
  • Δεν θα χρησιμοποιήσουν τρόπους προβολής του πληρώματός  τους, που ρυπαίνουν την πόλη καθ’ οιονδήποτε τρόπο και απαγορεύεται από το σχετικό νόμο και τον κανονισμό καθαριότητας του Δήμου Πατρέων, (μεταξύ των οποίων, αφισοκόλληση, ρίψη flyer, αεροπανώ,  spray κλπ)
  • Δεν θα διαφημίσουν με οποιονδήποτε τρόπο προϊόντα ή επιχειρήσεις, άμεσα ή έμμεσα.
  • Δεν θα χρησιμοποιήσουν για κανένα λόγο τα επίσημα λογότυπα του Πατρινού Καρναβαλιού, με εξαίρεση το ειδικό λογότυπο πιστοποιημένου πληρώματος.
  • Δεν θα προβούν σε ενέργειες που μπορεί να βλάψουν την ομαλή διεξαγωγή των εκδηλώσεων του Πατρινού Καρναβαλιού και των παιχνιδιών του Κρυμμένου Θησαυρού, να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών ή να αλλοιώσουν την εικόνα του θεσμού και της πόλης.

Ναι εφόσον δεν έχουν αλλάξει οι Α & Β εκπρόσωποι. Θα πρέπει να συμπληρώστε τον αριθμό της προηγούμενης χρονιάς στην αίτησή σας. Το καρναβαλικό γραφείο θα εξετάσει την αίτηση και θα σας αποδώσει το ίδιο νούμερο. Σε περίπτωση αλλαγής εκπροσώπου θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καρναβαλικό γραφείο.

Ο κατοχυρωμένος αριθμός αφορά τα πληρώματα τα οποία είναι ιστορικά ή έχουν τα τελευταία χρόνια το ίδιο νούμερο.
Kάθε πλήρωμα που θέλει να κρατήσει τον αριθμό του, ανεξαρτήτως αν θα λάβει μέρος στις εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού, θα πρέπει να υποβάλλει online αίτηση.

Αφού ολοκληρώσετε την αίτησή σας και σας αποδοθεί αριθμός πληρώματος, θα πρέπει να αναρτήσετε  υποχρεωτικά την φωτογραφία της  στολής σας στο σύστημα online αιτήσεων, προκειμένου να αξιολογηθεί το πλήρωμά σας από την επιτροπή για τη σειρά παρέλασης.

Τα μέλη σας δεν θα υπερβαίνουν τον αριθμό των τριακοσίων (300) ατόμων

Όχι, επιτρέπεται μόνο αν δηλώσετε συνεργασία με άλλο πλήρωμα.

 Η συνεργασία μεταξύ των Πληρωμάτων επιτρέπεται σε όλες τις εκδηλώσεις  του  Πατρινού Καρναβαλιού με τις εξής προϋποθέσεις:

  1. Τα συνεργαζόμενα Πληρώματα δεν μπορεί να είναι περισσότερα από τρία.
  2. Τα Πληρώματα έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν  κοινή δήλωση συνεργασίας μεταξύ τους

Α)  για το σύνολο των εκδηλώσεων του Πατρινού Καρναβαλιού και αντιμετωπίζονται σαν ένα Πλήρωμα. Στην περίπτωση αυτή τα Πληρώματα, για το σύνολο των εκδηλώσεων, πρέπει να έχουν ενιαίο θέμα, ενιαία στολή κ δεν θα υπερβαίνουν τον αριθμό των τριακοσίων (300) ατόμων

Β)  για το  σύνολο των υπολοίπων εκδηλώσεων, εκτός των παρελάσεων.

  1. Δηλώσεις συνεργασίας  Πληρωμάτων  για μεμονωμένες εκδηλώσεις του Πατρινού Καρναβαλιού δεν γίνονται αποδεκτές.
  2. Συνεργασία άνω των 3 Πληρωμάτων, επιτρέπεται μόνο κατόπιν έγκρισης.
  3. Δηλώσεις συνεργασίας, μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής δηλώσεων-αιτήσεων συμμετοχής, δεν γίνονται αποδεκτές.
  4. Σε περίπτωση λύσεως της συνεργασίας μεταξύ των Πληρωμάτων  προ της λήξεως των παιχνιδιών, κάθε Πλήρωμα κρατά την μέχρι τη λύσης της συνεργασίας κοινή βαθμολογία, καθώς επίσης – έστω και εάν η συνεργασία λύθηκε – δε θα μπορεί ο αριθμός των μελών του να υπερβαίνει τα 300 μαζί με τα μέλη των άλλων Πληρωμάτων  με τα οποία υπήρξε συνεργασία.

Η ύπαρξη λαβάρου είναι υποχρεωτική στις παρελάσεις από όλα τα πληρώματα.

Όσοι κατασκευάσουν Άρµα οφείλουν να το δηλώσουν στο Καρναβαλικό Γραφείο με τις ακριβείς διαστάσεις:

 

Η επίδειξη των στολών και της γενικότερης παρουσίας των Πληρωμάτων θα γίνεται σε χώρο και με τρόπο  που θα υποδεικνύει ο φορέας και για όσο χρονικό διάστημα το ζητήσει. Σε κάθε  περίπτωση η Κοινωφελής Επιχείρηση – Καρναβάλι Πάτρας διατηρεί το δικαίωμα μερικής ή πλήρους αναστολής της λειτουργίας της έκθεσης.

Πλαίσιο συμμετοχής:

  • Στο χώρο προβολής, κάθε πλήρωμα θα έχει το δικαίωμα να εκθέσει μέχρι 2 στολές και τα αξεσουάρ  της, με τον κατά την κρίση της αρμόδιας Επιτροπής  τρόπο.
  • Η σειρά τοποθέτησης των στολών εφαρμόζεται με διαδικασία που θα αποφασίσει η αρμόδια επιτροπή και για όσα πληρώματα θα έχουν εμπρόθεσμα μεταφέρει την στολή τους στο χώρο.
  • Η φύλαξη του χώρου θα γίνεται με ευθύνη του φορέα.
  • Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση συμπληρωματικών διακοσμητικών στοιχείων.
  • Δεν επιτρέπεται η μετακίνηση, η απομάκρυνση ή αλλαγή θέσης εκθέματος.
  • Δεν επιτρέπεται η διάθεση εντύπων προβολής ή καρτών του πληρώματος στο σημείο ανάρτησης και στον χώρο της έκθεσης γενικότερα.
  • Δεν επιτρέπεται η εγγραφή μελών στα Πληρώματα στον περιβάλλοντα και στον εσωτερικό χώρο της έκθεσης.
  • Δεν επιτρέπεται η διαρκής παραμονή εκπροσώπων του Πληρώματος στους παραπάνω χώρους

Η παράβαση των παραπάνω  δίνει  το δικαίωμα  στο φορέα διοργάνωσης για άμεση απομάκρυνση στολής από το χώρο της έκθεσης, καθώς και για άλλες πιθανές κυρώσεις που προβλέπονται στον κανονισμό.

Θα λάβετε ένα email με την κατάσταση της αίτησή σας.
Επιπλέον μπορείτε να εισέλθετε στο σύστημα αιτήσεων και επιλέγοντας "Αιτήσεις" μπορείτε να δείτε την εξέλιξη της αίτησής σας.

Αν αποφασίσετε να μην συμμετάσχετε  στις παρελάσεις θα πρέπει τουλάχιστον 2 εβδομάδες  νωρίτερα να δηλώσετε στο Καρναβαλικό Γραφείο την ματαίωση της συμμετοχής σας.

  • Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία των αιτήσεων, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Καρναβαλικό γραφείο στο email: info@carnivalpatras.gr
  • Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την επισύναψη των αρχείων των ταυτοτήτων, δοκιμάστε να υποβάλετε τα αρχεία σε κάποια άλλη μορφή ή από κάποια συσκευή.
  • Σε περίπτωση που χάσατε ή ξεχάσατε τον κωδικό σας, παρακαλούμε κάντε κλικ εδώ για αποστολή του κωδικού σας
  • Για τεχνικά προβλήματα, παρακαλούμε στείλτε μας email στο webmaster@carnivalpatras.gr μια αναλυτική περιγραφή του προβλήματος και ενημερώστε μας σχετικά με τη συσκευή (pc, tablet, κινητό) και το πρόγραμμα περιήγησης (Mozilla Firefox, Internet Explorer, Safari, Google Chrome, κλπ) που χρησιμοποιείτε.

 


Συμμετοχή στο Καρναβάλι των Μικρών

Συμπληρώνετε την Αίτηση Συμμετοχής Παιδικών Πληρωμάτων Πατρινού Καρναβαλιού, επισυνάπτοντας όλα τα αρχεία που ζητούνται (φωτογραφία ταυτότητας υπεύθυνων, φωτογραφία στολής, υπεύθυνη δήλωσή με την έγγραφη συναίνεση των νόμιμων εκπροσώπων των ανηλίκων παιδιών για τη συμμετοχή τους στα παιδικά πληρώματα του Πατρινού Καρναβαλιού 2025 και στις συναφείς εκδηλώσεις και δράσεις, μακέτα άρματος σε περίπτωση χρήσης άρματος). Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης: Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2025.

Η ΚΕΔΗΠ απαγορεύεται να δίνει προσωπικά στοιχεία των υπευθύνων των ομάδων (γκρουπ ) ή να μεσολαβεί στην εύρεση ομάδας (γκρουπ) . Κατά συνέπεια δεν μπορούν να εγγραφούν σε ομάδα άτομα που δεν ανήκουν  σε συλλόγους σχολείων ή παιδικούς Σταθμούς ή  άλλο συλλογικό όργανα . Οι ομάδες που συμμετέχουν στο Καρναβάλι των Μικρών συνδέονται με σχολεία , Συλλόγους κ.τ.ο.

Υπάρχει η δυνατότητα σε οποιονδήποτε θέλει να δημιουργήσει μία ανεξάρτητη ομάδα, επιλέγοντας ένα θέμα καρναβαλικής αμφίεσης που θα αποτελείται κατ' ελάχιστον  από δέκα (10) άτομα .

Η Επιχείρηση απαγορεύεται να κατευθύνει τους ενδιαφερόμενους για οτιδήποτε άλλο πέραν της διαδικασίας εγγραφής -δήλωσης συμμετοχής των Ομάδων στο Καρναβάλι των Μικρών ( π.χ. πληροφορίες για μοδίστρες, τιμές στολών, υπευθύνων ομάδων κ.α.).

Η σειρά Παρέλασης των Ομάδων προκύπτει μετά από κλήρωση που γίνεται αφού ολοκληρωθούν οι εγγραφές των ομάδων (εντός της επόμενης εβδομάδας από την ολοκλήρωση των εγγραφών , στα Παλαιά Σφαγεία. Η κλήρωση γίνεται ανάμεσα στις ομάδες που χωρίζονται στις παρακάτω (5) πέντε κατηγορίες:

  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1η ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 2η Α.Μ.Ε.Α.
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 3η ΜΑΚΡΙΝΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ / ΕΚΤΟΣ ΠΑΤΡΩΝ
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 4Η ΣΧΟΛΩΝ ΧΟΡΟΥ
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 5Η ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Τα διακριτικά της Ομάδας όπως ονομαστική ταυτότητα υπευθύνου/καρτελάκι, αριθμό σειράς παρέλασης καθώς και τις οδηγίες παρέλασης, παραδίδονται στις Ομάδες την ημέρα της κλήρωσης στα γραφεία της  Κ.Ε.ΔΗ.Π. (Ακτή Δυμαίων 84, Παλαιά Σφαγεία).

Το Λάβαρο αποτελεί υποχρέωση της ομάδας να το προμηθευτεί.

Ναι είναι υποχρεωτικό . Οι ομάδες πρέπει υποχρεωτικά να παρουσιάζουν το λάβαρο τους, στο οποίο θα αναγράφεται ο φορέας τον οποίο εκπροσωπούν καθώς και ο αριθμός σειράς παρέλασης, για την αναγνώριση και τον διαχωρισμό των Ομάδων μέσα στην Παρέλαση και για την διευκόλυνση και την ασφάλεια των παιδιών.

Οι Ομάδες θα πρέπει να προσέξουν να μην έχουν τον ίδιο τίτλο θέματος και πανομοιότυπη στολή με άλλη Ομάδα. Υπενθυμίζεται ότι ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η συμμετοχή τους με την ίδια στολή στην παρέλαση των Μεγάλων.

Απαγορεύεται ο τίτλος του θέματος της στολής να εμπεριέχει ή να παραπέμπει σε διαφήμιση προϊόντων ή επιχείρησης.

Εκτός από τα ποδήλατα τα οποία θα πρέπει να είναι και αυτά δηλωμένα στην αίτηση συμμετοχής στο Καρναβάλι των Μικρών, δεν επιτρέπεται η παρέλαση με rollers skate (πατίνια) , ηλεκτρικά πατίνια.

Στα άρματα απαγορεύεται η επιβίβαση παιδιών ή ενηλίκων, ούτε η παραμονή τους πάνω σε αυτά καθ’ όλη την διάρκεια της παρέλασης.

 


Γενικές Ερωτήσεις

Η σειρά, με την οποία παρελαύνουν τα πληρώματα, καθορίζεται από αρμόδια επιτροπή, με ενδεικτικά κριτήρια την αισθητική διαδοχή των στολών,  τις τεχνικές ή άλλες ανάγκες της παρέλασης, τη μέχρι τότε βαθμολογία του Κρυμμένου Θησαυρού καθώς και τη συμπεριφορά  του πληρώματος.

Οι φωτογραφίες των στολών της τρέχουσας χρονιάς αναρτώνται στην ιστοσελίδα του πατρινού καρναβαλιού και μπορεί να τις δει κανείς εδώ.